چطوری می خوابیییییی؟؟؟؟


 

4- مدل ستاره دریایی: كسانی كه به پشت دراز می‌كشند و دست‌ها را بالا و نزدیك بالش نگه می‌دارند، تقریبا 5 درصد گروه مورد پژوهش را تشكیل می‌دادند. آنها گوش شنوای خوبی برای دیگران دارند و زیاد به كمك دیگران می‌آیند و اگر مركز توجه دیگران باشند، معذب می‌شوند. احتمال خروپف کردن و بدخوابی نیز در آنها زیاد است.

 (((این دیگه ستاره است گیر نده)))

5- مدل سقوط آزاد: در این مدل، شخص روی شكم می‌خوابد و دست‌ها را زیر بالش می‌گذارد یا دور آن حلقه می‌زند و سرش را به یك سمت می‌چرخاند. 7 درصد به این شكل می‌خوابند. آنها غالبا عجول و برون‌گرا هستند و از انتقاد به شدت می‌رنجند

.

6- مدل سرباز: در این مدل، شخص به پشت دراز می‌كشد و دست‌ها را در دو طرف بدن و نزدیك به آن نگه می‌دارد. 8 درصد به این شكل می‌خوابند. آنها غالبا محتاط و كم‌حرف‌اند. اهل اعتراض و ایرادگیری نیستند و همیشه سعی می‌كنند خودشان و دیگران را در سطحی ایده‌آل نگه دارند. به دلیل طاقباز خوابیدن، احتمال خروپف کردن در آنها زیاد است. آنها در طول شب كمتر از خواب می‌پرند ولی خواب آرامش‌بخشی هم ندارند.

 

اگر فكر می كنید شما در طول شب ممكن است به تمام مدل‌های بالا بخوابید، احتمالا در اشتباه‌اید! ایدزیكوسكی می‌گوید: «این پژوهش نشان می‌دهد اگرچه افراد در طول شب غلت می‌زنند اما روی یك مدل خواب بیشتر باقی می‌مانند و تنها 5 درصد افراد مدل خوابیدن خود را در شب‌های متفاوت کلا عوض می‌كنند.» نكته جالب دیگر اینكه این پژوهش نشان می‌دهد از هر 10 نفر فقط 1 نفر موقع خواب، كل بدنش را با پتو می‌پوشاند و اغلب مردم، یك دست یا یك پا یا كف هر دو پای خود را از پتو بیرون می‌گذارند.

 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    erfan ahmadia می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/4/25/0 و 0:45 دقیقه ارسال شده.

    ma ke khabim che midunim che shekli khabidim,sobh ke che arz konam zohr ghabl az inke ghashang cheshamuno vaa konim ye 7,8 ta mallagh zadim kollan halat khabemun beham rikhte,na, bayad ye adame bikar peyda konim ta ye 10 sat bala sare ma bidar bashe behemun khabar bede

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: